<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- data-ad-client=pub-6913485417106154 --> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/4749064369946684632?origin\x3dhttp://carspotter2.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Meer nieuws Contact

zondag 25 maart 2007

03:47 Maserati Quatroporte

Met de Quatroporte die ik heb gespot, mengt Maserati zich opnieuw in het segment van de luxeberlines, het uitverkoren speelterrein van de Germaanse prestigewagens. Met een apart koetswerkdesign, een ronkende naam en beresterke prestaties wil de Drietand aantonen dat Italiaanse flair een alternatief biedt voor de Duitse zakelijkheid. Zoals het dit genre wagen past, ademt het met inleghout en leder getooide interieur klasse en exclusiviteit.
Het obligate klokje op de middenconsole tekent eveneens present. Hoewel je ook achterin in luxe baadt, beleef je het meest plezier achter het stuur. Onder de kap zit de tot 400 pk gekietelde 4,2 liter-V8, goed voor een onbegrensde Topsnelheid van 275 km/u en een 0-100-sprint in 5,2 seconden. De door het transaxle-concept bereikte gewichtsverdeling, de dynamisch opgezette skyhook-ophanging en de zogeheten Duo Select-transmissie helpen om die potentie efficiënt op de weg te zetten. Die Duo Select is eigenlijk een herwerkte versie van de bekende Cambiocorsa-bak. De overgangen geschieden snel, maar door de brute overgangen knagen ze wel aan het rijcomfort. Het rijgedrag is evenwichtig en neutraal en verdient zeker zijn plaats tussen de krachtigere BMW 7-reeksen en Mercedes S-Klasse.


Heb je idees, suggesties of tips of heb je zelf spots getrokken en je wilt ze graag zien op onze site gepubliceerd zien? Stuur ons dan een met de foto's en de paats waar je ze getrokken hebt. Vermeld ook je naam, zo kunnen wij deze mee op de site zetten.
Genève 2007
Alfa Romeo
Alpina
Aston Martin
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
Chrysler
Diatto
Dodge
Donkervoort
Koeningsegg
Lamborghini
Maserati
Maybach
Mercedes
Opel
Porsche
Rolls-Royce
Spyker
Wiesmann
Beursbabes Genève 2007
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7