<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- data-ad-client=pub-6913485417106154 --> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/4749064369946684632?origin\x3dhttp://carspotter2.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Meer nieuws Contact

vrijdag 2 maart 2007

12:44 Gespot : Cadillac XLR

Onze eerste Amerikaanse wagen is gespot door Joeri. Hij is gisteren de Cadillac XLR in Kontich tegen gekomen.

Wie de Corvette wat te wild vindt, kan in de XLR een supercool alternatief ontdekken. Cadillac leent het recept voor het onderstel bij die Corvette, legt een 326 pk sterke V8 voorin én steekt het geheel in een geraffineerd Gucci-pak. En ja, de XLR is even duur als hij eruit ziet. Exclusief - Europa krijgt dit jaar 200 stuks - en peperduur. Cadillac vraagt 94.500 euro voor de XLR, dat is meer dan de concurrentie van BMW, Lexus of Jaguar. Er staat wel een volledige uitrusting tegenover, plus heel wat luxe. Uiterlijk ligt de auto mijlenver van de pink Cadillac van weleer. De XLR lijkt met een mes gesculpteerd en staat even scherp als een klimmer aan de vooravond van de Tour. Binnenin tekent juweelontwerper BVLGARI voor de klokken van de tellerpartij en eucalyptushout zorgt voor de exclusieve finishing touch, al laat de afwerking hier en daar nog een beetje te wensen over. In het snufjesdepartement noteren we een navigatiesysteem met spraaksturing, een touch screen, een head-updisplay met op de voorruit geprojecteerde gegevens en het harde dak dat met een heuse Hollywood-show in de koffer duikt. Als statement sluit de XLR naadloos aan bij de Rolex om de pols, het Gucci-pak rond het lijf en de Ray Ban op de neus. De XLR mag dan het onderstel van de Corvette gebruiken, hij is beduidend softer in zijn aanpak. Geen door de bochten zwalpende tank, daar hebben de Amerikanen wel op gelet, maar eerder een vlotte cruiser. Als het sneller moet, kan dat: in 6 seconden van 0 naar 100 km/u. De vijftrapsautomaat brengt de XLR desgewenst naar 250 km/u, maar daar is deze cabrio eigenlijk gewoon te cool voor. Enjoy :



Heb je idees, suggesties of tips of heb je zelf spots getrokken en je wilt ze graag zien op onze site gepubliceerd zien? Stuur ons dan een met de foto's en de paats waar je ze getrokken hebt. Vermeld ook je naam, zo kunnen wij deze mee op de site zetten.
Genève 2007
Alfa Romeo
Alpina
Aston Martin
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
Chrysler
Diatto
Dodge
Donkervoort
Koeningsegg
Lamborghini
Maserati
Maybach
Mercedes
Opel
Porsche
Rolls-Royce
Spyker
Wiesmann
Beursbabes Genève 2007
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7